Verbeterde merkidentiteit voor DVV verzekeringen

De huisstijl van DVV verzekeringen heeft een restyling ondergaan om een scherpere merkidentiteit te creëren. Als onderdeel van die identiteit hebben we het logo van de DVV trofee en een hele partij iconen ontworpen. Deze iconen kan je zowel terugvinden op hun interne als hun externe communicatie en vormen een belangrijk onderdeel van de merkidentiteit.

Is jouw huisstijl of merkidentiteit aan een update toe gaan we graag voor jou aan de slag! Contacteer ons.

Uw nieuw logo

Wenst u zelf een nieuw logo of is uw bestaande logo niet meer up-to-date aarzel dan niet om vrijblijvend contact op te nemen!

Hoe gaan we te werk?

Tijdens een persoonlijk gesprek overlopen we samen uw wensen, de profilering en de doelstellingen van uw nieuwe logo. Na dit gesprek heeft uw logo in mijn hoofd meestal al duidelijk vorm gekregen. Uw nieuwe logo ontstaat vanuit intuïtie, omdat ik u begrijp en goed kan aanvoelen waar u naartoe wil met uw huisstijl.

Ik zorg er ook voor dat het logo beantwoordt aan al de technische eisen. Zo ontstaat er een persoonlijk concept dat voldoet aan uw wensen en bruikbaar is op iedere communicatiedrager.