Je budgetten slinken, besteed ze zinvol! #corona
Tijd voor creativiteit
Velen zien hun omzet dalen of zelfs klanten wegvallen, hierdoor ontstaat er wel tijd om je activiteiten eens onder de loep te nemen. Tijd voor creativiteit. We moeten ons aanpassen. Niet in de paniek vastraken maar juist NU nadenken over hoe het straks verder moet. Juist NU de juiste stappen zetten om hier straks sterker uit te komen.
Het einde van Corona
De coronacrisis is een tijdelijk fenomeen. Er komt een einde aan deze crisis en dan is er een nieuw begin. Het is jouw taak als bedrijf of ondernemer om de moed niet te verliezen en deze periode te benutten om je voor te bereiden op dat nieuwe begin.
Begrijpt je klant je?
Is het voor je klant duidelijk waarom hij net bij jou moet kopen? Communiceer je al je diensten correct? Weet je klant welk probleem je voor hem oplost, op welke manier je hem helpt? Het is zinvol om net NU die communicatie aan te passen.
Wie nu schakelt komt straks als eerste uit de bocht!
Zo is je online aanwezigheid nu belangrijker dan ooit en misschien is je website aan een update toe? Er is nu ruimte om die flyer of brochure uit te werken die je al zo lang nodig hebt. Je denkt wellicht aan de promo’s of acties die je wil ondernemen om je verkoop weer op te drijven na deze crisis. Ik zorg ervoor dat je promomateriaal klaar is als economische molen weer op kruissnelheid komt!
Ik denk met je mee
Veel ondernemers zitten in hetzelfde schuitje. Je kan in een hoekje zitten jammeren of je kan actie ondernemen om er straks weer te staan! Ik kan je helpen om je actie grafisch te ondersteunen! Als ik je kan helpen in deze bizarre tijden hoor ik het graag, ik denk met je mee. Ik wil dat je weet dat ik ook in deze moeilijke periode voor jullie klaar sta.
Ja maar,… wat kost dat allemaal?
Je omzet daalt en je wilt de resterende budgetten zuinig besteden, dat begrijp ik! Daarom heb ik goed nieuws voor jou! Ik ben een persoon en geen agentschap met grote overheadkosten. Ik moet geen personeel betalen, geen grote wagen, geen gebouw huren,… allemaal kosten die ik niet aan jou als klant moet doorrekenen. En toch lever ik dezelfde service als een agentschap, meer nog, je wordt één op één geholpen. Daarenboven heb ik meer dan 20 jaar ervaring in de drukkerijsector en weet daarom waar ik jouw drukwerk het best kan onderbrengen om een goede kwaliteit aan een scherpe prijs te leveren.
Heb je vragen? Vuur maar af, ik ben er klaar voor!
mail@jocelis.be – 0494 40 27 34
Zorg goed voor elkaar en stay safe!
Jo Celis
Er zijn honderden ontwerpers, waarom zou u dan voor mij kiezen?
1
Ik ben een persoon en geen agentschap
Vanaf je eerste telefoongesprek praat je met mij. Niet accountmanager Bart, Sonja van onthaal of Waffel de kantoorhond. Ik ben geen agentschap en ik heb geen hond. Ik ben net een grafisch ontwerpbureau en ik bied precies dezelfde diensten als een grafisch ontwerpbureau.
2
Ik ben betrouwbaar
Als we een overeenkomst hebben, zal ik deze ook nakomen. Ik berust op een jarenlange ervaring in grafische ontwerpprojecten. Vanaf de eerste bespreking en de presentatie van ideeën tot het uiteindelijke artwork en de oplevering, ik mis nooit een deadline.
3
Tevreden klanten
Ik heb veel klanten geholpen om een positief verschil te maken voor hun bedrijf door mijn grafische ontwerp, merkcreatie en website-ontwikkeling. Om het in hun woorden te zeggen:
Goede reputatie
Door de jaren heen heb ik gestaag een reputatie opgebouwd als betrouwbaar en bekwaam. Ik lever grafische oplossingen die de verwachtingen van mijn klanten invullen.